Vyberte jednu z možností
Pro přihlášení k odběru novinek, vyplňte E-mail a klikněte na Přihlásit.

Nahlášení reklamace

Při nahlášení reklamace je nutné vždy uvést číslo zakázky = číslo Vaší smlouvy o dílo. 

Záruka se nevztahuje na běžné seřízení oken a dveří popsané v návodu k použití - viz níže. V zájmu zvyšování kvality, reklamace přijímáme pouze v písemné formě. Váš požadavek zašlete poštou, nebo prostřednictvím níže uvedeného formuláře, nebo případné dotazy volejte v pracovní den do 7:00hod do 15:30hod na telefonní číslo 312 591 724.

 Dokumenty ke stažení:

 

Formulář pro nahlášení reklamace:

Na uvedený email vám bude odesláno potvrzení o odeslání žádosti

CAPTCHA
Kontrolní kód - ochrana před roboty
11 + 6 =
Vyřešte tento jednoduchý matematický příklad a vložte výsledek. Např. pro 1+3 vložte 4.